Chcesz dowiedzieć się więcej? Poznaj odpowiedzi na pytania od naszych partnerów.

Często zadawane
pytania

FAQ

Chcę korzystać z iPłatności, od czego mam zacząć?

Zrobisz to w trzech prostych krokach:

  1. Zarejestruj swoją firmę – kliknij TUTAJ
  2. Wykonaj przelew zwrotnej złotówki w celu potwierdzenia rejestracji.
  3. Zyskaj dostęp do panelu partnera oraz darmową wtyczkę z API. Wtyczkę z łatwością włączysz do swojego sklepu – bez programowania i kodowania.

To wszystko! Masz już nowe kanały płatności w swoim sklepie

W jaki sposób mogę wdrożyć platformę iPłatności?

To bardzo proste. Po rejestracji, na podany przez Ciebie adres mailowy, otrzymasz od nas wtyczkę wraz z instrukcją integracji. Integrację możesz wdrożyć samodzielnie – zwykle zajmuje to jedynie kilka minut lub skorzystać z naszej bezpłatnej pomocy technicznej.

Czy wdrożenie i korzystanie z platformy iPłatności faktycznie jest bezpłatne?

Tak. Wdrożenie aplikacji jest całkowicie bezpłatne, bez względu na to, czy robisz to samodzielnie, czy korzystasz ze wsparcia naszego działu IT.  Nie pobieramy również żadnych opłat w trakcie korzystania z iPłatności. 

 

O co chodzi z prowizją? Czy to platforma iPłatności wypłaca ją swoim Partnerom?

Tak. Jeśli zostaniesz naszym Partnerem, to od każdego uruchomionego wniosku ratalnego lub leasingowego otrzymasz od nas prowizję. Prowizja jest dodatkowym zyskiem dla Ciebie.

Czy muszę podpisać z Wami umowę?

Nie wymagamy podpisania papierowych umów.  Umowa zawierana jest w formie elektronicznej rejestracji. Od razu po zarejestrowaniu możesz zacząć finansować swoich klientów – szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dla Ciebie i dla Twoich klientów.

Mam już jeden system płatności. Czy mogę mieć w swoim sklepie również iPłatności?

Tak. Nie wymagamy wyłączności. Po co masz się ograniczać do jednej formy płatności? Pozwól swoim klientom na większy wybór i zwiększ swoje możliwości sprzedażowe.

Czy wdrożenie iPłatności umożliwia udzielenie moim klientom promocyjnych form finansowania?

Tak – indywidualnie, istnieje możliwość otrzymania innych warunków dla promocyjnego oprocentowania dla Klientów.

Dlaczego warto wprowadzić iPłatności?

Wprowadzenie iPłatności wiąże się z samymi korzyściami:

Nie jest wymagana rejestracja w KNF.
2. Otrzymujesz komplementarne formy płatności – system iRaty/iLeasing oraz natychmiastowe przelewy w preferencyjnych stawkach.
3. Jako jedyni na rynku przekazujemy Ochronę Sprzedającego – przejmujemy na siebie ryzyko transakcji, co jest istotne np. w przypadku odstąpienia klienta od kredytu i braku zwrotu towaru.
4. Środki za zamówienie przekazujemy przed realizacją zamówienia.
5. Wysoka przyznawalność kredytowa (ok. 70- 75%).
6. Nie wymagamy wyłączności.
7. Elastyczny koszyk – możliwość edycji zamówienia w trakcie.

Czy mogę otrzymać grafiki do wdrożenia w sklepie?

Tak. Gotowe materiały marketingowe oraz grafiki już na Ciebie czekają. Są dostępne w panelu partnera -> w zakładce Integracja.

Jeśli potrzebujesz autorskich grafik, możesz także stworzyć je samodzielnie używając naszego logo. Gdy już je zaprojektujesz, podeślij nam do akceptacji – zależy nam na zachowaniu spójnego wizerunku.

Czekam na integrację sklepu, ale mam klienta na raty/leasing. Co mam zrobić?

W takiej sytuacji poproś klienta, aby złożył wniosek, korzystając z naszych linków ogólnych:

Poinformuj także, aby polu: link do produktu/dostawca wpisał adres strony internetowej sklepu lub nazwę Twojej firmy.

Co oznacza, że Partner otrzymuje wynagrodzenie?

Wynagrodzenie dotyczy systemu prowizyjnego. Za każdy uruchomiony wniosek ratalny lub leasingowy otrzymasz od nas prowizję. Aktualne stawki prowizji możesz zawsze sprawdzić w panelu partnera.

Jeśli szybkie płatności odbywają się przez platformę Tpay, czy muszę podpisywać w Wami dodatkową umowę?

Nie. Aby wdrożyć natychmiastowe płatności na naszych preferencyjnych stawkach należy:

  1. Zarejestrować się w aplikacji tpay.com, przechodząc standardową procedurę.
  2.  Po rejestracji przesłać do nas ID.

Cały proces nie wymaga podpisania dodatkowej umowy z nami.

Jakie korzyści będę miał przy wprowadzeniu płatności natychmiastowych?

Niższe stawki za korzystanie z tej usługi to niższe koszty. Efekt? Więcej środków które pozostaną w Twojej firmie.

Przykład:

Na mojej platformie nie widzę opcji dodania iPłatności – jak mogę się zintegrować?

Po rejestracji przekazujemy instrukcję integracji – indywidualną dla każdej platformy sklepowej. W zależności od tego, jaką platformę sklepową posiada Twój sklep, integracja odbywa się poprzez panel sklepu lub poprzez wgranie wtyczki/modułu.

Możesz także skorzystać z naszego bezpłatnego wsparcia technicznego i zlecić nam integrację – skontaktuj się z nami w tym celu.

Czy mogę wdrożyć iPłatności jeśli nie prowadzę sprzedaży intrnetowej?

Tak. Współpracujemy zarówno ze sklepami internetowymi, jak i stacjonarnymi. Cały proces odbywa się online, więc w przypadku sklepu stacjonarnego, przekazujemy indywidualną procedurę składania wniosku przez klienta.

Jaka może być minimalna i maksymalna kwota zamówienia?

W przypadku kredytu ratalnego minimalna kwota wynosi 200 zł brutto, maksymalna 50 000 zł brutto. W przypadku leasingu minimalna kwota wynosi 300 zł netto, nie ma górnej granicy finansowania w leasingu.