
UX i CRO — dlaczego to dwa obszary, które musisz ogarnąć, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż? Cz. I
14 października, 2025
Czym jest UX, skrót od angielskiego user experience? Wbrew pozorom to nie tylko ładny interfejs, estetyczny wygląd oraz nadużywany ostatnimi czasy frazes. W dużym skrócie UX to po prostu [...]
Czytaj więcej

Raty, które zwiększają sprzedaż
14 października, 2025
W świecie e-commerce nie brakuje sytuacji, w których produkty mają wszystko, czego potrzebują, by się sprzedawać — atrakcyjną ofertę, dobrą widoczność, wysokiej jakości zdjęcia i [...]
Czytaj więcej

Jak zwiększyliśmy konwersję o 30% dzięki płatnościom ratalnym? Historia jednego wdrożenia
15 lipca, 2025
Sprzedawać można lepiej. Nawet wtedy, gdy wszystko wskazuje na to, że sklep internetowy działa bez zarzutu. Właśnie tak wyglądała sytuacja jednego z naszych partnerów – firmy z branży [...]
Czytaj więcej

iLease w praktyce – jak leasing online zwiększa sprzedaż i daje klientowi powód, by kliknąć „kup teraz”
15 lipca, 2025
Są produkty, które świetnie się prezentują, mają atrakcyjną cenę i dobrą renomę – ale mimo to nie sprzedają się tak dobrze, jak powinny. Wiele razy spotkaliśmy się z tym problemem u [...]
Czytaj więcej

Raty kontra leasing. Która forma finansowania sprawdzi się lepiej w sklepie e-commerce?
11 lipca, 2025
Rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, a wraz z nim, co nie dziwi, rosną oczekiwania klientów wobec dostępnych metod płatności i finansowania zakupów. Coraz więcej sklepów online decyduje [...]
Czytaj więcej

Polacy kupują inaczej niż kiedyś. Dlaczego raty i leasing to dziś styl życia, a nie konieczność?
3 czerwca, 2025
Jeszcze dekadę temu zakup na raty lub w leasingu był często postrzegany jako konieczność — rozwiązanie dla tych, którzy nie mogli sobie pozwolić na jednorazowy wydatek. Jednak czasy się [...]
Czytaj więcej

Dlaczego warto dać klientowi wybór? Różnorodne formy płatności to dziś podstawa e-commerce
2 kwietnia, 2025
Wyobraź sobie, że klient trafił do Twojego sklepu internetowego. Znalazł to, czego szukał, dodał produkt do koszyka, przeszedł przez proces zakupowy, podał dane do wysyłki… i w ostatnim [...]
Czytaj więcej

Czym jest konwersja w sklepie internetowym i jak ją zwiększyć za pomocą finansowania ratalnego oraz leasingu?
14 marca, 2025
Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko kwestia posiadania świetnych produktów, profesjonalnej usługi czy atrakcyjnej strony internetowej. To wszystko potencjalnie przekłada się na sukces [...]
Czytaj więcej

Jak różnorodne formy płatności w sklepach internetowych przyciągają i zatrzymują klientów? cz.II
13 stycznia, 2025
Powracamy do Was z tematem różnorodnych form płatności, których wdrożenie niesie za sobą wiele korzyści – zarówno dla klientów, jak i sklepów e-commerce. Zwłaszcza w przypadku form [...]
Czytaj więcej

Jak różnorodne formy płatności w sklepach internetowych przyciągają i zatrzymują klientów? cz.I
13 stycznia, 2025
Polski rynek e-commerce od kilku lat notuje dynamiczny rozwój, stając się jednym z najszybciej rosnących sektorów gospodarki. Wartość tego rynku w 2023 roku osiągnęła imponujące 116,8 mld [...]
Czytaj więcej

Wpływ różnorodności form płatności na zadowolenie klientów i ich doświadczenia zakupowe
3 grudnia, 2024
W erze cyfrowej, gdzie zakupy online i offline przenikają się nawzajem, różnorodność form płatności oferowanych przez sklepy staje się kluczowym elementem, który wpływa na zadowolenie [...]
Czytaj więcej

Jak wybrać dostawcę płatności w sklepie internetowym? Cz.II
31 października, 2024
Powracamy do Was z wpisem dotyczącym wyboru dostawcy płatności w sklepie internetowym – tematem o tyle istotnym, że ma znaczący wpływ na zadowolenie klientów podczas zakupów e-commerce. A [...]
Czytaj więcej